Thursday, February 11, 2016

Skiepai (3)
Pradėsime mitų apie skiepus maratoną, jų tiek daug (tarsi tai kokia undinėlė ar Lochneso pabaisa būtų), kad kiekvienam jų reikia skirti po mažą tekstuką.
Iš tikrųjų įdomu, kiek dar madinga nuomonė, kad skiepus kuria farmacinės kompanijos, ieškodamos sau finansinės naudos, kad "prastūminėja" produkciją, kuri yra veiksminga tiek, kiek vandenėlis iš gręžinio. Jeigu kam kyla tokių minčių, Tai mano pamąstymai išdėlioti čia. 
Neretai užtinku, kad žinomi žmonės savo paskyrose įdeda nuotraukas, kad skiepija savo vaikučius. Kam jie tai daro? Taigi aišku tam, kad pinigų užsidirbtų! Jie juk nei blaivių minčių, nei geranoriškumo kitų žmonių atžvilgiu neturi. Pvz. neseniai Mark Zuckerberg įdėjo nuotrauką, kur skiepijamas jo mažylis, nu kam kam, bet jam nemanau, kad trūksta pinigų. Taip pat nemažai sekėjų turinti Agnė Jagelavičiūtė paskelbė, kad skiepija savo Leo, o kiek žinau ji "Rasa" produktus reklamuoja, o ne vaistus. Ir aš greičiausiai sėdėčiau dabar ne bute, o Bahamuose, nes mano vyras dėstantis imunologiją (mokslas apie imunitetą) medikams Vilniaus universitete irgi ne prieš, kad skiepytumėme savo vaikus ( o siaube, siaube, matyt, jie dar ir kokio holokausto tipo eksperimento dalis!).
Dabar atėjo metas mąstyti - galima sudėti galybes straipsnių, kuriuose bus parodyta, kaip lengva užsikrėsti viena ar kita liga, kuri įtraukta į vaikų skiepijimo kalendorių, kokie tos ligos simptomai, kaip žmonės ja sirgdami kankinasi, kiek miršta ir pan. Taigi, jeigu aš būčiau farmakologinė kompanija ir man labiausiai rūpėtų pajamos, tai aš viską paskaičiuočiau ir prieičiau tokią išvadą - velniop tas vakcinas, man gi daug labiau apsimoka, kad milijonai visame pasaulyje susirgtų ir pirktų iš manęs vaistus tai ligai gydyti (pvz. vienoje vakcinoje yra apsauga nuo 3 ligų, o jeigu žmogus susirgtų kiekviena iš jų atskirai, tai valio - trigubas pelnas), plius dar papildomi vaistukai visokiems simptomams malšinti (karščiavimui, tepaliukai, muiliukai, dezinfektantai bėrimams ir pan.). Kas netingi, gali atsisėsti su kalkuliatoriumi ir paskaičiuoti, tik nepamirškite vienos uždavinio sąlygos - skiepai neegzistuoja, nėra pasaulyje nė vieno paskiepyto žmogaus, o ne taip kaip dabar vienas neskiepytas 'protinguolis' tarp daugybės paskiepytų. Jau nekalbu apie laidojimo biurus, vat tiem tai pasisektų, masiškai gamintų mažyčius, gražučius rožinius ir žydrus karstelius. 
Kalbant apie pinigus, manau, kad problema yra kita. Džiugu, kad naujame skiepų kalendoriuje (buvau prisegusi prie skiepai 2 teksto) atsirado pneumokokinė ir ŽPV vakcina, kitos dar vakcinos mūsų šalyje neprieinamos nemokamai. Taigi tenka sėdėti ir sukti galvą, nuo ko anksčiausiai ir būtiniausiai man papildomai paskiepyti vaiką, kad dar užtektų pinigų jam pavalgyti ir vieną kitą žaislą nupirkti. Bet, kaip ir minėjau, labai džiaugiuosi, kad vis daugiau vakcinų patenka į nemokamų skiepų kalendorių.
Kitas mano tekstukas bus įdomaus formato, pavadinau jį klausimai vakcinacijos priešams, kadangi jie man turi tik vieną vienintelė klausimą - o kas jeigu tavo vaikas nuo vakcinos numirs arba rimtai susirgs. Aš jiem turiu daug daugiau.
Dar atsiminiau psichiatrijoje tokia liga yra, kai žmogui atrodo, kad jis visą tiesą žino, o aplinkui konspiracijos teorijos ir jį visi bando apgauti.

No comments:

Post a Comment